Foto: blog.gobieworld.com
Svi već dobro znamo ovu činjenicu: što više nereda i haosa u životu - to više stresa.
Kada živimo neorganizovanim životima, jedino što možemo da očekujemo da nas prati su haotičnost, stres i problemi.
Naučnici i razni stručnjaci su dokazali da je loš, problematičan i stresan život usko povezan sa neorganizovanošću u životu.
Bilo da se radi o neplaćenim (ili pogubljenim) računima, neredu u domu, nedisciplinovanost u sportskim aktivnostima, neprofesionalizam na poslu, sve to utiče na konačni ishod i odluke u našim životima, a samim tim direktno na količinu sreće i zadovoljstva koji imamo!
Zato, posvetite malo vremena za naš tekst u kojem ćemo sa vama podeliti KORISNE SAVETE za reorganizaciju života - ne brinite, nećemo "prosipati" mudrosti i inspiracione citate, već ćemo vam dati konstruktivne ideje i predloge, pomoću kojih ćete vaš život uspešno dovesti u red i takvim ga i ostaviti!
Foto: bm-online.de
#1: Dovedite sve svoje finansije u red - jedna od najvažnijih stavki kada je organizacija života u pitanju.
Sređivanje finansija, plaćanje dugova i računa je ono što izaziva stres u 98% domaćinstava.
Kada na kraju budete sredili i doveli sve vaše finansije u red, imaćete osećaj da vam je pao kamen sa srca. Banke vas više neće zvati oko kredita, čekovi neće više "čekati" da se popune, itd...
Činjenica da ste platili sve što ste imali da platite i izmirite će u vašem umu stvoriti smireni osećaj, a vi više nećete patiti od glavobolja uzrokovanim ovakvim stresovima.
Foto: marketwatch.com
#2: Reorganizacija ormara - možda vam ova stavka deluje poprilično nebitno, ali prevarili ste se!
Sređivanje ormara i doniranje garderobe i obuće koju više ne nosite će vam dati osećaj slobode i većeg prostora.
Pored toga što ćete učiniti dobro delo, napravićete puno mesta za neke nove stvari koje želite da stavite. Možda to uopšte nije garderoba, već knjige, sprave za trening ili nešto sasvim treće.
Bitno je otarasiti se stvari koje ne koristite.
Foto: sheknows.com
#3: Organizujte svoje porodično vreme - ova stavka je jedna od najbitnijih u vašem životu i trebalo bi da vam bude među najvećim prioritetima.
Organizacija slobodnog vremena koji ćete provesti sa svojom porodicom i bližnjima je veoma korisna za vaš duševni mir.
Nećete brinuti oko dece i činjenicom "šta oni rade u svom životu i koliko toga propuštam", već ćete aktivno učestvovati u svim porodičnim stvarima i tako zajedno stvarati uspomene.
Foto: ediblehi.com
#4: Dovedite u red i vaš ljubavni život - nema razloga zbog čega bi vaš partner morao da trpi u ljubavnom odnosu.
Posvetite dovoljno pažnje svojoj vezi, kao i zajedničkom emotivnom odnosu, ne dozvolite da vas ostali životni problemi (koje svi imamo) odvuku od vašeg partnera.
Delite osećanja, strahove i ambicije sa vašom jačom polovinom, jer ne samo da vam partner može pomoći u donošenju prave odluke, samim tim aktivno je uključen i učestvuje u vašem životu.
Krenite na neko zajedničko putovanje, tako ćete ojačati vaš emotivni odnos, nalažu stručnjaci.
Kada partneri dele avanturu, to ih znatno zbližava, jer dele timski duh.
Foto: lovevivah.com
#5: Sredite vaš poslovni život i karijeru - pretočite sve svoje poslovne ambicije u dela, jer vi to zaista možete!
Na poslu dajte svoj maksimum, izborite se sa konkurencijom i samim sobom, pomerite svoje granice u kreativnosti i napornom radu i ubrzo možete videti rezultate.
Tako barem kažu naučnici i psiholozi.
Ukoliko ugledate plodove i rezultate vašeg napornog rada, samopouzdanje će vam se znatno povećati, što moože rezultirati samo ka KVALITETNIJEM obavljanju posla, a na kraju i povišice.
Jer, trud se UVEK nagrađuje!
Foto: flurtmag.com
#6: Organizujte svoje obroke i ishranu - ukoliko se već neko vreme borite sa viškom kilograma, onda je vreme da se zapitate da li je vaša ishrana kvalitetna...
Napravite nedeljni plan vaših obroka, naravno što detaljnije možete. Pridržavajte se tog plana, a prve rezultate možete videti već nakon dve nedelje.
Sredite svoju ishranu!
Foto: 1.bp.blogspot.com
#7: Sredite vaš radni prostor - na poslu nećete napredovati ako vam je radni prostor u HAOSU.
Gomila papira, koverti, olovaka, fascikli, kablova, itd uzurpiraju vaš radni prosto? Rešite se viška, tako što ćete pobacati sve što vam nije potrebno za posao, a ostalo pažljivo rasporediti i kategorizovati po fiokama, policama i fasciklama.
Ne dozvolite da vam radni sto bude preplavljen nepotrebnim predmetima, jer po feng shuiu, trebalo bi da imate samo stvari koje redovno koristite, kao i jednu biljku ili malu fontanu.
To će vaš duševni mir održati u balansu, a vi nećete imati osećaj kao da će čitava kancelarija da se sruši na vašu glavu zbog toga što ste je pretrpali.
Foto: pinterest
#8: Napravite digitalni podsetnik - ukoliko ste osoba sa gomilom obaveza, logično je da ćete neke stvari u vašoj dnevnoj rutini zaboraviti.
Sva sreća pa živimo u doba moderne tehnologije, gde mašine mogu da "misle" umesto vas.
Ukoliko radite na kompjuteru podesite podsetnike i alarme na vašem desktopu, koji će umesto vas voditi računa o određenim važnim obavezama.
Rasteretite svoj um, uz pomoć tehnologije!
Foto: gettribewire.com
#9: Napravite listu ciljeva - nemojte misliti da je ovo smešna glupost, koju samo deca rade!
Ukoliko napravite listu ciljeva koje želite da ostvarite u skorijoj budućnosti, i namestite je negde gde ćete je stalno gledati, to vam može pomoći da budete ambiciozniji nego inače.
Ukoliko pred sobom vizualizujete cilj ka nekom uspehu u vašem životnom planu, manje su i šanse da zapadnete u loše raspoloženje.
Naš savet je da ubacite malo mašte i sami kreirate svoju memo tablu.
Ukoliko vam fali inspiracije kliknite na LINK OVDE.
Foto: Pinterest
#10: Zapisujte stvari i pravite planove unapred - ona izreka "pametan piše, budala pamti" nije džaba izmišljena i zaista je istinita.
Ukoliko želite da organizujete svoj kompletan život, onda morate da zapisujete i prioritizujete obaveze.
Naročito ukoliko imate aktivan porodični život, jedan mali tefter ili rokovnik će učiniti čuda vašoj organizaciji!
Foto: wellingtoncc.com
Možete vi to same!
NAJPOPULARNIJI Komentari