Da li vam se često dogodi da u toku dana nemate vremena za obavljanje svih stvari koji ste zacrtali? Ukoliko to jeste slučaj kod vas, nemojte misliti da ključ vašeg problema leži u velikoj količini posla, previše obaveza što porodičnih, što poslovnih. Produktivnost zavisi od nekoliko stvari koje treba da promenite kako biste svoj privatni i poslovni život doveli u red. Kako bismo vam pomogli da u tome i uspete, delimo sa vama nekoliko saveta koji su nama lično od velike koristi.
U nastavku teksta pogledajte savete koji će vam sigurno pomoći da pojačate produktivnost i sve poslovne i privatne obaveze obavite na vreme!
NE PROPUSTITE: Top trikovi kako da budete produktivni kada radite od kuće - saveti
1. Upravljajte pametno vremenom
Vreme je danas svima preko potrebno! Nedostaje nam vremena da uradimo ovo ili ono, da se vidimo sa nekom osobom. Ali zbog čega? Da li zbog toga što smo previše zauzeti ili zbog toga što ne znamo jednostavno da upravljamo svojim vremenom. Upravljanje vremenom je jedna od najbitnijih stvari sa kojima su upoznati svi uspešni poslovni ljudi. Kada pravilno rasporedite vreme i kada radite onda stvarno radite, a kada odmarate, onda se odmarate, tada ćete postići uspeh. Dakle, ukoliko prekidate posao praveći pauze na svakim pola sata ili na svakih 10ak minuta proveravate telefon, onda je vaša produktivnost znatno smanjena.
Takođe, morate znati otprilike koliko vam je vremena potrebno za obavljanje određenih poslovnih ili privatnih obaveza. Uvek koristite datume i rokove. Neka vaše obaveze budu tačno određene datumom, ali i satnicom, na sledeći način: Ovaj projekat mora biti završen 10.06.2020. do 12h. Kada imate tačno određen datum i vreme, sigurno ćete biti produktivniji.
2. Organizujte obaveze unapred
Organizovanje obaveza je jedna od najbitnijih svari za pojačanu produktivnost. Kako biste bili produktivni potrebno je da imate listu obaveza sa svaki dan, potom nedelju, mesečnu i godišnju listu obaveza, tj organizaciju posla.
Dnevna lista obaveza podrazumeva svakodnevne aktivnosti i sitne obaveze, što poslovne, što privatne, koje obavljate na dnevnom nivou. Nedeljna i mesečna lista treba da prikazuju rokove do kojih određene obaveze treba da obavite, dok godišnja lista obaveza treba da podrazumeva datum postizanja nekih vaših ličnih ciljeva.
3. Organizujete bolje radni prostor
Produktivnost zavisi i od vašeg radnog prostora. Naučno je dokazano da čist, uredan radni sto i prostor, pojačava produktivnost. Dakle, pre nego što započnete radni dan prvo sredite vaš radni sto i prostor. Takođe, ukoliko sedite pravilno vaša produktivnost biće pojačana i fokus bolji.
Ukoliko ste ljubitelji feng šuija onda će vam biti korisni i saveti za postavljanje radnog pribora na odgovarajuće mesto na stolu kako biste pojačali produktivnost. Više o tome možete pročitati OVDE.
NE PROPUSTITE: Kako da pospešite produktivnost na poslu - saveti
Možete vi to same!
NAJPOPULARNIJI Komentari