Različite su situacije zbog kog u nekom periodu svoj posao obavljamo od kuće. Možda nam je priroda posla inače takva, možda smo frilenser, ili su okolnosti sasvim vanredne - poput sada aktuelne svetske pandemije, kada je ogroman broj zaposlenih svoj posao umesto u kancelariji počeo da obavlja od kuće. Za one koji se nisu navikli da budu u tom pogledu samodisciplinovani, i kojima je jako teško da sebi organizuju radnu atmosferu u prostoru koji im nikad ranije nije bio radni prostor, to privikavanje na nove okolnosti može biti ne baš tako lako. Stoga uvek dobro dođu saveti i pomoć.
U nastavku pročitajte detaljnije na ovu temu i saznajte koji su to načini da utičete na svoju produktivnost kada radite od kuće.
NE PROPUSTITE: Mentalna higijena i navike koje je ugrožavaju
Ukoliko ste uvek strogo odvajali vreme na poslu i vreme kod kuće, za vas može biti pomalo izazovno da sebi na najbolji mogući način organizujete kancelariju tokom kućnog karantina. Ipak, nije nemoguće - samo je potrebno da primenite nekoliko ključnih saveta koji će vam pomoći da budete produktivni tokom svog radnog dana kod kuće, kako biste potom mogli da imate svoje slobodno vreme, ili da se posvetite drugim aktivnostima - takođe kod kuće.
1. Prvo sebi obezbedite radnu poziciju, i potrudite se da se u "radnoj zoni" ne nalazi ono što joj ne pripada. Ukoliko npr. radite iz kuhinje, važno je da se na stolu ne nalazi posuđe ili bilo šta drugo što nisu vaše radne alatke.
2. Takođe, mesto u kući na kom radite ne sme da bude i mesto koje inače koristite za uživanje - dakle preskočite svoju omiljenu fotelju ispred TV-a, kao i poluležeći položaj iz kreveta.
3. Obucite se kada "krenete na posao". Rad iz pidžame možda zvuči primamljivo, ali je zapravo kontraproduktivan - kako biste bili skoncentrisani i u "modu" za posao - kada ustanete, doručkujte popijte kafu i obucite se za svoju novu kancelariju.
4. Ukoliko imate fleksibilno radno vreme i ne morate da budete online baš od 9 do 5, pazite da ne upadnete u zamku i da se na kraju vaš posao ne prolongira i tako vam zauzme ceo dan. Radite tokom onih sati kada znate da ste najproduktivniji.
5. Distancirajte se od telefona i svega što bi moglo da vam odvlači pažnju.
6. Pravite pauze, i tokom pauza razgovarajte sa drugim ljudima, bilo da su to vaši ukućani, ili ćete se čuti sa nekim preko telefona.
7. Ukoliko živite sa porodicom, pokušajte da se dok radite distancirate od ostalih.
NE PROPUSTITE: Kako da ostavite dobar utisak na druge - trikovi zlata vredni
Možete vi to same!
Foto: izvor
NAJPOPULARNIJI Komentari