U poslednjih nekoliko godina, rad od kuće postao je sve popularniji. Nekadašnji luksuz sada je postao svakodnevna realnost za mnoge ljude što ponekad može biti frustrirajuće. Kreiranje produktivne kućne kancelarije ključno je za efikasnost i uspeh u radu iz udobnosti svog doma!
Uz savete iz narednih redova stvorićete oazu produktivnosti u svojoj kući!
NE PROPUSTITE: Odluke koje donose finansijsku stabilnost!
Izaberite adekvatnu prostoriju
Prvo pravilo za uspešnu kućnu kancelariju je izbor prave lokacije. Idealno, trebali biste izabrati tihi i miran deo vašeg doma gde ćete moći da se koncentrišete na rad. Dnevna soba, trpezarija ili spavaća soba, ako je moguće, trebali bi se izbegavati kako biste razdvojili radno okruženje od mesta za odmor.
Ukoliko nemate posebnu sobu za kancelariju, razmislite o postavljanju pregradnih panela ili paravana kako biste fizički odvojili radni prostor od ostatka doma. Ovo će vam pomoći da se mentalno prebacite u režim rada kada uđete u svoju kućnu kancelariju.
Udobnost je važna
Kada radite od kuće, vaša udobnost i zdravlje postaju prioritet.
Investirajte u kvalitetnu stolicu koja podržava vašu kičmu. Stolica sa prilagodljivim naslonom za leđa i podešavanjem visine sedišta je idealan izbor.
Visina stola treba biti postavljena tako da vam omogući da komforono držite laktove u pravcu tela dok kucate ili koristite miš. Ukoliko možete da nabavite sto sa elektronskim podešavanjem visine, to će biti dodatan plus.
Postavite monitor tako da je nivo očiju u ravni sa gornjim delom ekrana, kako bi izbegli bolove u vratu i ramenima.
Organizacija je ključ produktivnosti
Koristite fascikle i registratori za organizaciju dokumenata. Obeležavanje dokumenata i sortiranje ih po kategorijama ili projektima pomoći će vam da brže pronađete potrebne informacije.
Investirajte u fioke za odlaganje kako biste sačuvali dokumentaciju, papire i kancelarijski pribor. Redovno ih pregledajte i organizujte!
Koristite planer ili elektronski kalendar za praćenje obaveza, sastanaka i rokova. Ovo će vam pomoći da ostanete organizovani i efikasni, jer kada radimo od kuće skloni smo odlaganju obaveza.
Dobro osvetljenje
Dobro osvetljenje je ključno za produktivnost i udobnost u kućnoj kancelariji. Postavite sto ili radnu površinu blizu prozora kako biste koristili prirodno svetlo tokom dana. Osim toga, dodajte stoni ili podni svetlosni izvor kako biste osvetlili prostor tokom večernjih sati ili oblačnih dana.
Koristite sijalice koje imaju prirodno belu svetlost kako biste izbegli zamor očiju. Podesite osvetljenje prema svojim potrebama kako biste izbegli odsjaj na monitoru.
Pravite pauze i osluškujte potrebe tela
Kada je rad od kuće u pitanju često se zanesemo u želji da završimo što više obaveza, zaboravljajući na potrebe svog tela. Napravite pauzu na svakih pola sata, prošetajte po kući, popijte čašu vode i protegnite telo i kičmu.
Na taj način podstičemo produktivnost i koncetraciju.
Možete vi to!
NAJPOPULARNIJI Komentari