Search form

  • Home
Navigacija
  • Kosa
    • Frizure poznatih
    • Frizure za 5-10min
    • Pletenice
    • Hipster/rok/pank frizure
    • Skupljena i podignuta kosa
    • Frizure za kraću kosu
    • Frizure za devojčice
    • Nega kose
    • Galerija frizura
  • Šminka
    • Recenzije
    • Šminka poznatih
    • Šminka za 5-15 minuta
    • Osnove šminkanja
    • Dnevna šminka
    • Večernja šminka
    • Nega kože lica
    • Šminka za problematičnu kožu
    • Nokti
    • Galerija noktiju
    • Galerija šminke
  • Moda
    • Stil poznatih
    • Modna pravila
    • Proleće/Leto
    • Jesen/Zima
    • Večernji izlazak
    • Modni detalji
    • Moda za punije dame
    • Galerija mode
  • Uradi sama
    • Galerija uradi sama
  • Fitnes
    • Aerobik
    • Pilates
    • Joga
    • Zumba
    • Galerija fitnesa
  • Telo i duh
    • Zdravlje
    • Nega tela
    • Dijete
    • Galerija Telo i duh
  • Porodica
    • Trudnoća i porođaj
    • Moja beba
    • Mama
    • Galerija Porodica
  • Recepti
    • Slane đakonije
    • Slatki zalogaji
    • Galerija recepata
  • Horoskop
    • Nedeljni horoskop
    • Mesečni horoskop
    • Godišnji horoskop
    • Astroseksologija
    • Bračni horoskop
    • Astrološki sanovnik
    • Karakteristike znakova
    • Ljubavni odnosi
    • Znak i podznak
  • Svaštara
    • Akcije i popusti
    • Vlogovi
    • Vaš kutak
    • Karijera i preduzetništvo
    • Uređenje stana
    • Ljubav
    • Galerija Svaštara
  • Kolumne
    • Galerija Kolumne
  • Upoznaj svet
    • Srbija
    • Svet
Početna
  • Voda od ruzmarina: Vaše savršeno letnje osveženje i tajna lepote!

  • 5 pitanja za ponovno buđenje strasti u vašoj vezi

  • 5 trikova za savršen ten nakon letovanja – Svi kažu da izgledam odmorno, a evo i zašto

  • Samo 10 minuta dnevno: Kako da vam kuća miriše kao posle generalnog čišćenja

  • Vraćamo se u kancelariju: ovo su nokti kakve biramo

Svaštara

Neuromarketing - zašto uvek potrošite više novca nego što ste planirali

Svima nam se desilo da u kupovinu ponesemo spisak i opet potrošimo više nego što smo planirali. Nekoliko dana kasnije, dok gledamo u prazan novčanik, razmišljamo o proizvodima koji nam uopšte nisu bili potrebni, ali smo ih svejedno kupili. Nervozni smo i razočarani u sebe, jer očigledno ne držimo kontrolu nad finansijama i uvek prekoračimo određeni budžet. Ipak, možda se krivica ne krije samo u našoj šoping groznici. Cilj dobrog marketinga jeste da nas privoli na kupovinu i kompaniji obezbedi veći profit. Šta je to neuromarketing i kako menja našu percepciju kupovine, saznajte u nastavku teksta.

NE PROPUSTITE: Kako da izgradite intuiciju i verujete svojim instinktima

 

Kada uđete u market ili butik, prva pomisao vam svakako nije da razmišljate kako su artikli raspoređeni i zašto je to baš tako. Posebno ukoliko ste fokusirani na pronalaženje jednog određenog proizvoda, dekor i raspored su vam poslednji na pameti. Ipak, ako pomnije osmotrite rafove i obratite pažnju na atmosferu u prodavnici, stvari će postati malo jasnije.

Obratite pažnju na muziku. U maloprodajnim objektima će se uvek čuti prijatna muzika, zbog koje ćete poželeti da se u samoj prodavnici zadržite malo duže. Slično kao kada vas pesma pogodi u kafiću ili klubu. Sem što uživate u notama, istovremeno obavljate i obavezu - kupovinu. Za vreme novogodišnjih praznika, sa zvučnika će dopirati praznične pesme, a u vreme letnjih meseci - lagana muzika koja podseća na more, odmor i relaksaciju. Iako izbor muzike deluje logično, reč je o veštom triku neuromarketinga.

Slična priča je i sa rasporedom proizvoda na rafovima, u prodavnicima mešovite robe ili buticima. U butiku ćete pored vešalice sa kupaćim kostimima, često pronaći korpu sa japankama, koje su na akciji. Sled misli je logičan, ako tragate za kupaćim kostimom, verovatno vam je potrebna i obuća, posebno ako je upravo na popustu. Iako ovakav raspored artikala deluje kao brižnost prodavaca, reč je o još jednom marketinškom triku. Sitince koje se nalaze na samoj kasi, tu su s razlogom. Dok čekate u redu, morate nekako da "ubijete vreme". Prisetite se samo koliko ste puta na kasi u korpu dodali čokoladu, žvake, bombone, brijač, flaster ili upaljač.

Online kupovina nije lišena marketinških trikova. Dok kupujete online, stalno vam sa strane iskaču novi predlozi, popusti i akcije. Dok kupujete jedno, misli vam već lete ka novom artiklu. Nakon obavljene kupovine, socijalne mreže su nam često zatrpane informacijama o istim ili sličnim proizvodima. Online tržište ponekad zna da bude prilično naporno u svojoj asertivnosti, ali nas retko šta može zaustaviti u najlakšem načinu kupovine.

NE PROPUSTITE: Kućna pomoćnica - da li joj je mesto samo na dvorovima i u holivudskim filmovima?

 

Sledeći put kad prekoračite zacrtan budžet, nemojte biti previše oštri prema sebi. Neuromarketing za cilj ima fokus na vaš um. Ako vam trgovci i natpisi uporno napominju da će vam akcija dugoročno uštedeti novac, teško se odupreti takvom savetu. Prijatna atmosfera tokom šopinga, učiniće da poželite duže da se zadržite u prodavnicama, pa će vam vreme proleteti. Sve su to sitni trikovi naprednog neuromarketinga. Iskoristite razotkrivene trikove i uštedite koji dinar. Vaš novčanik će vam biti zahvalan!

17.06.2019 07:52
 

Ne propustite

  • Pouzdani znaci da ste postali zavisni od socijalnih mreža + rešenje problema

  • Pitanja na koja bi trebalo da odgovorite pre nego što se zaputite na letovanje

  • Čitalačka blokada - kako da prepoznate uzroke i preokrenete situaciju

NAJPOPULARNIJI Komentari

Preporuka nedelje!

  • Kako da uklonite narandžaste nijanse iz kose nakon upotrebe blanša

  • Nedeljni horoskop za period od 18.08.- 24.08.2025.

  • Asimetrične majice su ponovo u modi

  • Tvoja beba dolazi ove jeseni? Ovo su najlepša imena za dečake i devojčice!

  • Vraćamo se u kancelariju: ovo su nokti kakve biramo

  • Office mode: Koje cipele bi trebalo da izaberete uz svoju odeću?

  • Nisu pahuljice: ovo je najzdravija namirnica za doručak

  • Bele obrve: Zašto su se zvezde opsednule ovim trendom i kako ga nositi?

  • Psihološko ogledalo: Jungove najvažnije lekcije koje treba ponoviti

  • Office siren: 90-te u kancelariji

  • La Dolce Vita: Umetnost življenja, slavljenje malih trenutaka

Mogu ja to sama © 2012-2024. Sva prava zadržana.   Kontakt informacije, Uslovi korišćenjaDesign Crystal Canvas, Dev by WIN Solutions d.o.o

Pročitajte i ovaj tekst!

Anksioznost nedeljnog popodneva - ima li rešenja?

Većini je petak omiljeni dan u nedelji - poslovne obaveze su završene, a pred nama je ceo vikend. Petak prati subota,...
Scroll up