Biti preduzetnica nije nimalo lak zadatak. Treba da budete ponosne na sebe što ste bile odlučne i odvažile se na korak koji definitivno menja život i sve dosadašnje poslovne navike. Možda se pitate kako da povećate svest o vašem brendu, kako da povećate prodaju i kako da poboljšate ukupan rad svog malog biznisa. Poslovnih tajna ima mnogo, ali nekim novim veštinama morate da ovladate, kako biste zaista bili uspešni na svim frontovima. Reputacija se gradi, a pored toga, treba izgraditi i poverenje svojih klijenata.
Biznis saveti slede u nastavku.
NE PROPUSTITE: FINANSIJSKA KOLUMNA - ŽENE (NE) UMEJU SA FINANSIJAMA?!
Brendiranje
Da biste bili zapaženi od strane vaše ciljne publike i istakli se među ostalim konkurentima, potrebno je da kreirate brend koji se može prepoznati u svim vašim marketinškim materijalima. Na ovaj način ćete razviti prepoznatljivost brenda na svom tržištu i potrošači će znati ko ste čim vide vaš logo. Ovo im olakšava da se sete vas, kada je vreme da obave kupovinu.
Ako već imate uspostavljene standarde brenda, koristite isti logo na svim svojim marketinškim materijalima. Pored toga, ostanite u skladu sa bojama, fontom i tonom koji se koriste u okviru vašeg brendiranja. Održavanje ovih elemenata doslednim će pomoći da se podigne prepoznatljivost imena vaše kompanije i uspostavi kredibilitet u industriji.
Iskoristite društvene medije na najbolji način
Društveni mediji mogu biti odlično mesto za deljenje vaših ideja i sadržaja.
Ako ste dosledni u tome, nećete morati da se trudite previše oko same prodaje. Samo obavestite ljude šta radite, delite koristan sadržaj i budite aktivni na platformama na kojima vidite da je vaša publika najviše koncentrisana. Koristite hashtagove za svoju industriju ili naziv brenda, kako bi drugi mogli da vas pronađu. Možete čak da pronađete influensera koji bi mogao da pomogne u promociji vašeg poslovanja.
Ne zaboravite da komunicirate sa svojom publikom na mrežama postavljajući pitanja i upuštajući se u zabavne razgovore koji su relevantni za vaše poslovanje.
Oglašavajte se
Da bi vaš posao bio primećen, potrebno je da se oglašavate. Dajte sebi najbolju šansu da budete viđeni tako što ćete se pobrinuti da sve što koristite za firmu nosi vaš logo ili naziv kompanije. To znači da se pobrinete da vaša vozila budu ukrašena sloganom i logom, da vaši zaposleni nose majice sa logotipom kompanije ili da imaju unikatne šolje sa oznakom brenda. Ne zaboravite da redovno pravite vizit kartice. Ne štedite na njima, jer one ostavljaju jak utisak.
Takođe bi trebalo da stavite logotipe kompanije na sve proizvode, ambalažu i materijale za isporuku, tako da će ljudi moći da vas identifikuju bez obzira na to koliko daleko ili široko se granate kao preduzeće. Čak i potpis e-pošte sa jednostavnim pozivom na akciju može učiniti čuda u povećanju vidljivosti za vaše malo preduzeće!
Angažovanje influensera
Konačno, jedan od najzanimljivijih načina za umrežavanje je prisustvovanje lokalnim događajima i obraćanje uticajnim ljudima koji vam mogu pomoći da poboljšate rad preduzeća. Mnogi imaju blog ili Twitter nalog ili Instagram sa mnogo pratilaca. Ako vaše preduzeće nudi nešto što bi im moglo biti korisno, preuzmite inicijativu i predstavite je! Pronađite njihove kontakt informacije na mreži i pošaljite im e-poštu, pazeći da uključite ključne informacije o tome šta radite.
Ako su prijemčivi, nastavite i nastavite tako što ćete dogovoriti sastanak. Naravno, ako nemate ništa vredno da ponudite dotičnom influenseru (besplatno davanje za njih ili njihove pratioce), onda možda nema mnogo smisla da se krećete ovim putem.
Ali čak i ako ne možete sebi da priuštite da besplatno poklanjate proizvode ili da platite oglasni prostor na sajtu uticajnog lica ili na stranici društvenih medija, još uvek postoji mnogo vrednosti u susretu sa ovim ljudima lično. Često su to osobe sa dobrim vezama koje će vas se setiti kada se ukaže prilika.
Lokalni događaji
Lokalni događaji u vašem gradu mogu da vam pomognu da se istaknete. Potražite zanimljive događaje u kojima možete da doprinesete, i koji mogu da vas direktno reklamiraju postavljanjem banera ili bilborda. Na mnogim događajima, možete i da predstavite svoje usluge ili proizvode, pa treba pratiti dešavanja na lokalnom nivou. Kada imate više profita, možete da nastavite da delujete i u različitim gradovima.
Možete vi to!
NAJPOPULARNIJI Komentari