Ako vam se nekad desilo da vam pođe voda na usta dok gledate reklamu za neku poslasticu, poslasticu odmah kupite i odmah se i razočarate, znajte da niste usamljeni. Naime, većini nas se bar jednom desilo da nas slike proizvoda na reklami zavedu, a onda shvatimo da je stvarnost sasvim drugačija. Iako je reč o istom proizvodu, u stvarnosti uglavnom deluje manjih dimenzija, manje bogato i manje sveže. Dobro smo upoznati sa idejom Photoshopa i svesni smo da se sve slike dorađuju. Međutim, postoje trikovi kojima se fotografi koriste, da bi hrana izgledala što bolje. Kakvim se trikovima fotografi služe, da bi hrana bolje izgledala na reklami nego u stvarnom životu, saznajte u nastavku teksta.
NE PROPUSTITE: Deža vi - budućnost koju smo već videli
Pire krompir za sladoled koji se ne topi
Na slikama deluje da su sladoled i pire krompir iste konzistencije. Međutim, pire krompir ima jednu prednost kada je slikanje u pitanju - ne topi se. Da bi se pripremio za snimanje, pire krompiru se dodaju boje, kako bi podsećao na sladoled određenog ukusa. Ostaje samo da se oblikuju kugle i fotografisanje može da počne!
Kozmetička vata takose drži otvorenim
Takosi u prodavnicama brze hrane uvek izgledaju nekako manje i nisu toliko bogati kao na slikama u reklami. Fotografi su i za to našli rešenje - vata se stavlja prvo u korpicu, a zatim fil. Vata će takos držati otvorenim, a delovaće i da ima mnogo više nadeva, nego što je to zapravo slučaj. Lukavo, zar ne?
Mleko za sunčanje i lepak čine savršenu podlogu za pahuljice
Postala je već praksa da se pahuljice "zarone" u mleko za sunčanje ili lepak, za idealnu mimiku doručka. Činija se do vrha napuni čvrstim materijalom i prekrije folijom. Preko folije se sipaju mleko za sunčanje ili beli lepak, pa se pahuljice postave tako da budu najfotogeničnije. Svaka pahuljica se može posebno namesiti za svaku novu fotografiju.
Žele za krofne i kafu
Žele se već dugo koristi u prehrmabenoj industriji i tu nema ništa sporno. Ono što je čudno jeste da se žele dodaje na rasečene krofne, da bi se dobio efektan izgled fila, dok se soja sos sipa u žele za sve slike "kafe koja se rastvara u mleku".
Tečni sapun umesto napitaka
Da li se radi o šampanjcu ili soku nije bitno - uvek je teško postići savršen izgled balončića u čaši. Asistenti fotografa će pažljivo sipati tečni sapun na vrh napitka. Posle određenog vremenskog perioda, balončići će polako početi da se spuštaju ka dole. Idealna slika balončića je spremna!
NE PROPUSTITE: Kako da znate da li biste bili dobar preduzetnik
Već smo znali da postoji poseban način na koji profesionalci obrađuju slike koje se nalaze u reklami. Iako su nas neki od ovih domišljatih trikova iznenadili, ne možemo umanjiti ni kreativnost profesionalnih fotografa, ni opovrgnuti njihovu sposobnost da se snađu u situaciji. Sledeći put kada budete videli reklamu za neki preukusan obrok, razmislite dobro da li je tokom snimanja korišćen neki od ovih "prljavih" trikova.
Foto: izvor
NAJPOPULARNIJI Komentari