Search form

  • Home
  • Kosa
    • Frizure poznatih
    • Frizure za 5-10min
    • Pletenice
    • Hipster/rok/pank frizure
    • Skupljena i podignuta kosa
    • Frizure za kraću kosu
    • Frizure za devojčice
    • Nega kose
    • Galerija frizura
  • Šminka
    • Recenzije
    • Šminka poznatih
    • Šminka za 5-15 minuta
    • Osnove šminkanja
    • Dnevna šminka
    • Večernja šminka
    • Nega kože lica
    • Šminka za problematičnu kožu
    • Nokti
    • Galerija noktiju
    • Galerija šminke
  • Moda
    • Stil poznatih
    • Modna pravila
    • Proleće/Leto
    • Jesen/Zima
    • Večernji izlazak
    • Modni detalji
    • Moda za punije dame
    • Galerija mode
  • Uradi sama
    • Galerija uradi sama
  • Fitnes
    • Aerobik
    • Pilates
    • Joga
    • Zumba
    • Galerija fitnesa
  • Telo i duh
    • Zdravlje
    • Nega tela
    • Dijete
    • Galerija Telo i duh
  • Porodica
    • Trudnoća i porođaj
    • Moja beba
    • Mama
    • Galerija Porodica
  • Recepti
    • Slane đakonije
    • Slatki zalogaji
    • Galerija recepata
  • Horoskop
    • Nedeljni horoskop
    • Mesečni horoskop
    • Godišnji horoskop
    • Astroseksologija
    • Bračni horoskop
    • Astrološki sanovnik
    • Karakteristike znakova
    • Ljubavni odnosi
    • Znak i podznak
  • Svaštara
    • Akcije i popusti
    • Vlogovi
    • Vaš kutak
    • Karijera i preduzetništvo
    • Uređenje stana
    • Ljubav
    • Galerija Svaštara
  • Kolumne
    • Galerija Kolumne
  • Upoznaj svet
    • Srbija
    • Svet
Početna
  • Vikend avantura čeka: Ideje za nezaboravne izlete u Srbiji i okolini

  • Mali budžet, velika promena: DIY projekti za osveženje enterijera

  • Hormoni koje svaka žena treba da proverava makar jednom godišnje

  • Kada koža ne voli sunce: Razumevanje alergije na sunce

  • Kako nositi nakit u skladu sa najnovijim modnim trendovima

Svaštara

ROMAN koji otkriva šta se krije iza kulisa sveta MARKETINGA: ,,Pervertajzing - agencijski anali''

Posebno nas raduje što imamo priliku da vas drage čitaoce obradujemo jednom novom preporukom za čitanje, i to knjige koja je vrlo osobena svojom tematikom i načinom na koji se jedno životno iskustvo i interesovanja, strast i ljubav prema poslu, pripovedački integrišu u romaneskno štivo. Malo je toga što može toliko upotpuniti doživljaj kao vreme provedeno sa knjigom u ruci, a upravo jedan takav užitak vam sledi sa romanom Bojane Kovač: "Pervertajzing - agencijski anali", koji otkriva šta se sve krije iza kulisa u svetu marketinga. 

Pročitajte detaljnije u nastavku.

NE PROPUSTITE: Saznajte kako vam čitanje knjiga može produžiti život

 

Bojana Kovač je izgradila uspešnu karijeru u sferi marketinga, pisanje je njena strast, svakodnevna inspiracija su joj, kako sama kaže, njenih dvoje dece, a opsesija japanski pisci. 

Sada se verovatno pitate gde je ta granica na kojoj se jedna uspešna poslovna žena pretvara u pisca? Pretpostavljamo da ta granica ne postoji, već da su talenti Bojane Kovač objedinjeni i isprepleteni, što je upravo razlog zbog kojeg je i "Pervertajzing" ujedno i roman, koji u svom žanrovskom određenju podrazumeva fiktivnu nadogradnju, ali i svedočanstvo o tom magičnom svetu agencijskog marketinga.

Ako pogledamo sam naslov romana Pervertajzing - agencijski anali, odmah možemo uočiti žanrovsko određenje koje asocira na faktografiju. U ovom slučaju to je višegodišnje iskustvo u marketingu, koje podrazumeva saradnju sa velikim klijentima, koordiniranje zanimljivim događajima, snimanje reklama itd, i neosporno je da je roman integrisan upravo iz tog izvora - svet marketinških agencija i rada u njima ispostavlja se kao veoma intrigantan i izazovan, a sudeći po romanu sasvim dostojan književne interpretacije. Kako sama autorka kaže, inspiracija za knjigu je došla sasvim spontano, iz prepiske sa prijateljicom i ujedno koleginicom iz branše sa kojom je razmenjivala svoja svakodnevna poslovna iskustva, za koja se ispostavilo da su ne samo interesantna, već i tipična, i podrazumevaju ne samo poslovne, već i one ljudske aspekte, te bi stoga bila zanimljiva ne samo onima koji su u branši, već i širem čitalačkom auditorijumu. Sve ovo je Bojani poslužilo kao odlična osnova za romanesknu radnju koja će pratiti različite književne likove i njihove životne priče...

Glavna junakinja romana je Etna, koja u svet medija i marketinga stupa već sa svojih 18 godina, i to preko jednog beogradskog i svetski poznatog umetnika sa kojim doživljava ljubavnu strast i avanturu. Etna je tada još uvek mlada i uplašena devojka, a ova ljubavna priča nije imala baš srećan epilog, što sve ostavlja dubok trag na njoj... Nekoliko godina kasnije, ona uspeva da se nađe na putu ostvarenja svog sna da radi u svetu marketinga, zaposlivši se u jednoj poznatoj agenciji. Ipak, i tu nailazi na prepreke, spletke, intrige, biva predmet mobinga, pa na kraju odlučuje da do cilja dođe na lakši način, a naznaka tog lakšeg načina je u tome što između nje i Petra, jednog od vlasnika marketinške agencije, postoji strast, koja postaje ključan motiv za razvoj ljubavne priče koja se integriše u romanesknu radnju. U romanu se javljaju i drugi likovi, koje autorka svojim pripovedačkim postupkom karakteriše kroz njihove međusobne odnose. Etna uspeva da ostvari velike poslovne uspehe i da izgradi zavidnu karijeru u svetu biznisa, ali na kraju ostaje zatečena pred pitanjem da li su sve njene odluke bile ispravne. U poslednjoj sceni, na sahrani svoje prve ljubavi - slikara Bobija, sve se razrešava...

Imali smo prilike da saznamo i šta Bojana Kovač ima da kaže u vezi sa svojim romanom:

Verujemo da među našim čitaocima ima dosta onih koje rad u marketingu izuzetno privlači, pogotovo kada su mladi u pitanju. Na osnovu svog iskustva šta mislite da su 3 osnovne osobine koje neko mora da poseduje da bi uspešno plivao u toj ,,bari’’?

Konstantan entuzijazam, glad za znanjem i upornost. A u praksi i poneku dobru konekciju.

U jednom intervjuu ste izjavili da je prelomni trenutak koji vas je inspirisao da pišete ovaj roman bila prepiska sa jednom od vaših koleginica iz branše o nekim svakodnevnim situacijama u poslu. U kojoj meri su priče u romanu zasnovane na događajima iz stvarnog života?

Dobar deo romana je zasnovan na istinitim pričama koje su se desile u različitim agencijama i medijima  u proteklih desetak godina uz određena ulepšavanja ili uveličavanja kako bi pojava, kliše ili predrasuda dobila na značaju i kako bi se kroz fikciju zainteresovali ljudi koji žele da znaju kako to izgleda ili podsetili oni ljudi koji su već radili ili rade u industriji advertajzinga.

Glavni protagnosita romana je žena. Koliko je u svetu marketinga odnos polova zaista ravnopravan i da li je ženama put kroz tu ,,džunglu’’ teži ili im pak to što su žene neke stvari olakšava i koje?

Mislim da definitivno nije ravnopravan i da se žene i dalje kapiraju veoma površno - nekoliko puta i sama sam imala priliku da čujem neke “osnivače firmi” kako kažu “daj da nađemo neku ženu za tu poziciju koja će da ide i da se cima za male pare”. U tom smislu mislim da je ženama mnogo teže, jer osim toga što su na ključnim pozicijama donosioci odluka i dalje muškarci, žene moraju dva puta više da rade, uče i usavršavaju se da bi eventualno dostigli nivo koji muškarci nekim regularnim putem dobijaju ukoliko su snalažljivi ili obrazovani ili dobro konektovani.
Takođe, postoji i taj drugi put kojim je otišla junakinja knjige, realan aspekt iz kog se na radnom mestu na ženu ponekad gleda kao na seksualni objekat. Na toj ženi je da odluči da li je zaista sposobna da ide tim drugim, lakšim putem i kako to najbolje da iskoristi u svojoj karijeri.

 

Kao što vidite, ova knjiga aktuelizuje mnoge važne teme - pitanje karijere, položaj žena u poslovnom svetu, odnos posla i emotivnog života, kompromisi i ne samo poslovni već i životni izbori koji utiču na naš dalji put. Svakako ne propustite da pročitate roman "Pervertajzing - agencijski anali" i da uživate u svom autentičnom čitalačkom doživljaju!

Bojana Kovač, po vokaciji diplomirani ekonomista, rođena je u Beogradu, a svoju profesionalnu karijeru započela je u PR sektoru renomirane marketinške agencije McCann Erickson, da bi narednih godina radila na nekim od najvećih kampanja i sarađivala sa nekim od najvećih klijenata. Svoju biografiju obogatila je i radom na televizijama Fox i B92, što je samo doprinelo unapređenju njenog iskustva u komunikacijskom i advertajzing biznisu. Sarađivala je i sa jednom digitalnom agencijom iz Njujorka, a nije joj stran ni samostalan rad. Pisala je i kao kolumnista za magazin Cosmopolitan.

Knjigu možete pronaći u knjižarama „VULKAN“, „Supermarket Koncept Store“, knjižarama „DELFI“ ili naručiti putem porudžbenice na sajtu www.pervertajzing.weebly.com.

 

16.08.2017 14:04
 

Ne propustite

  • KNJIGA koja se NE ISPUŠTA iz ruku: "Sve je dobro" Srđan Kovačević (preporuka za čitanje)

  • Knjiga koja se PAMTI : "ISLEDNIK" Dragan Velikić (preporuka za čitanje)

  • Knjiga koja će vas OČARATI "MOJA GENIJALNA PRIJATELJICA" Elena Ferrante (preporuka za čitanje)

NAJPOPULARNIJI Komentari

Mogu Ja To Sama.com MJTS

Preporuka nedelje!

  • Mesečni horoskop za JUL 2025.

  • Nedeljni horoskop za period od 30.06.- 06.07.2025.

  • Letnji izazov: Postignite balans u životu uz bosonogo hodanje

  • Midi suknja: Letnji outfit s kojim ne možete pogrešiti - modni predlozi

  • Paloma koktel - letnje osveženje

  • Najpopularniji kupaći kostimi: trendovi koje ćete obožavati ovog leta

  • Tri znaka koja VAM ŽIVOT ŠALJE: Nikada ne ignorišite OVA upozorenja

  • Brza pasta sa čeri paradajzom: Savršen obrok kad nemate vremena!

  • Buđenje ženstvenosti: Kako je dekolte promenio moju intimu

  • Zašto dolazi do hormonskog disbalansa? Razumevanje složene mreže u našem telu

  • Knjige koje nas uče da zavolimo svoje telo

  • Ako sređujete kuću vikendom, neka bude kratko: Top saveti!

  • Otkrijte najlepše letnje papuče: Vaš must-have za udobnost i stil

  • Neplodnost: Razumevanje faktora koji utiču na sposobnost začeća

  • Spremni za plažu: Šta sve treba da se nađe u vašoj torbi?

Mogu ja to sama © 2012-2024. Sva prava zadržana.   Kontakt informacije, Uslovi korišćenjaDesign Crystal Canvas, Dev by WIN Solutions d.o.o

Pročitajte i ovaj tekst!

ROMAN koji osvaja na PRVO čitanje : "Ljubav" - Elif Shafak (preporuka za čitanje)

Foto: www.popsugar.com Želeli bismo da pokrenemo novu rubriku u kojoj bismo vam preporučivali zanimljive knjige za...
Scroll up