Upravljanje vremenom nije nimalo lak zadatak, jer zahteva organizaciju i fokusiranost. Dani u kancelariji su dugi, a kada samo pomislimo šta nas čeka kada dođemo kući, jednostavno shvatimo da nemamo dovoljno vreme za sebe, za odmor i za opuštanje. Činjenica je da će nas kućni poslovi uvek čekati i da ćemo uvek imati samo 24 sata dnevno na raspolaganju. Sada sledi zadatak da organizujemo vreme najbolje što možemo.
Saznajte kako da naučite da bolje upravljate svojim vremenom.
NE PROPUSTITE: NAJBOLJI I NAJISPLATIVIJI POSLOVI U BEAUTY INDUSTRIJI
Planirajte unapred
Ako imate nedeljni raspored, biće vam lakše da upravljate svojim vremenom. Na primer, znate da treba da spremite obroke za porodične ručkove. Stručnjaci savetuju da napravite spisak obroka koje ćete pripremati i da unapred kupite namirnice za tu nedelju. Tako nećete gubiti vreme tražeći recepte ili se dovijati da smislite šta da kuvate danas. Uvek na dohvat ruke treba da imate inspiraciju za pripremu jela, a u tome vam mogu pomoći aplikacije, koje ujedno imaju i spisak za kupovinu.
Trudite se da pravite veću količinu jela, možete da skuvate za sva dana ili napravite ukusne pite koje ćete poslužiti za doručak i večeru.
Osim obroka, možete da zapišite i šta sve imate da uradite tokom nedelje. Uzmite papir i olovku i napišite kako treba da platite račune ili da odvezete dete na trening sredom i petkom. Ovoj listi obaveza svakodnevno možete da dodajete stvari koje su neophodne i koje morate da odradite tokom dana. Na ovaj način, imaćete uvid u svoje zadatke i nećete gubiti vreme na svakodnevno pravljenje "To Do" liste.
Uštedite vreme na svakodnevnim obavezama
Pod pretpostavkom da imamo osam radnih sati i osam sati sna, ostaje nam još osam sati da rasporedimo vreme kako želimo. To znači da treba da uštedite vreme na svakodnevnom čišćenju kuće, na telefoniranju, na društvenim mrežama.. Ima toliko stvari koje radimo uzalud, važno je samo da toga budemo svesni.
Multitasking je nekad neophodan, ali ga stručnjaci najpre preporučuje za svakodnevne obaveze. Na primer, dok čistite kuću, možete da uradite više stvari odjednom. Multitasking se primenjuje svaki put kada želite da uštedite vreme, budete brzi i efikasni. Ipak, kada su poslovne obaveze u pitanju, najbolje je da budete fokusirani na jednu stvar dok je ne uradite do kraja.
Kada želite da uštedite vreme na svakodnevnim obavezama, ne ustručavajte se da potražite pomoć. Neka vam članovi porodice pomognu oko poslova, ili pozovite prijatelje kada pravite generalno spremanje.
Pravilna organizacija
Nije dovoljno samo da zapišete šta sve treba da odradite, već treba da budete maksimalno efikasni. U tome ćete uspeti ako imate dovoljno energije. Energiju ćete imati ako jedete zdravije, vežbate nekoliko puta nedeljno, brinete o svom zdravlju i spavate između sedam i devet sati, koliko je potrebno da se telo odmori i regeneriše.
Kada organizujete dnevne i nedeljne obaveze, ostaje vam da poradite na organizaciji posla. Ovo se posebno na sve vas koji radite više od osam sati i donosite obaveze kada dođete kući. Organizacija na poslu je ključna, pa budite spremni da do detalja organizujete sastanke, slanje mejlova, planove za buduće saradnje. Poslovni planovi mogu da se prave i na mesečnom, i na šestomesečnom nivou.
Takođe, naučite da vešto barate svojim vremenom tako što ćete odvojiti sate u nedelji za aktivnosti za koje uvek govorite kako nemate dovoljno vremena. Stavite ih kao prioritet, pa ako ih ne obavite, shvatićete da vam nisu dovoljno važne.
Nikako ne smemo da zanemarimo važno organizovanog prostora, bilo da je u pitanju vaš dom ili kancelarija. Potrudite se da uvek znate gde se šta nalazi i učinite sve da prostor u kom boravite ili radite bude uredan i čist.
Ovi mali trikovi će imati efekta i pomoći će vam da uštedite vreme i da pravilno organizujete svoje obaveze.
Možete vi to same!
NAJPOPULARNIJI Komentari