Selidba je projekat koji većini ljudi stvara stres pri samoj pomisli, proces pakovanja i preseljenja iziskuje posvećenost a raspakivanje je poseban deo selidbe koji zahteva dobru organizaciju prostora. Potrudili smo se da prikupimo iskustva sa različitih strana i izdvojimo nekoliko savete uz koje selidba postaje lakše i lepše iskustvo. Ukoliko planirate selidbu naredni redovi će vam omogućiti više slobodnog vremena!
Selidbu zaista možete pretvoriti u pozitivno iskustvo!
NE PROPUSTITE: Kako uštedeti novac prilikom novogodišnje dekoracije doma?
Organizujte se na vreme
Koliko god bili dobar organizator ako ne krenete na vreme moguće su nesuglasice i problemi kako sa ukućanim tako i u samom procesu selidbe. Možda vam na prvi pogled selidba izgleda jednostavno ali proces pakovanja u praksi obično bude mnogo duži i zahtevniji, zato krenite nekoliko nedelja ranije. Idealno bi bilo da sa procesom organizacije krenete minimum mesec dana ranije kako bi mogli da spakujete sve bez stresa i kako bi mogli osetljive sadržaje dobro da upakujete da se prilikom selidbe ne bi oštetili.
Pored toga, ukoliko selidbu organizujete na vreme možete da kontaktirate prijatelje ili pronađete jeftiniju varijantu prevoza nego što bi pronašli u zajednjem času, kada rezervacije prevoza nisu moguće ili su mnogo skuplje.
Nemojte čuvati garderobu i kućnu dekoraciju koju dugo ne koristite
Sigurni smo da kao i većina skladištite pojedinu garderbu ili kućnu dekoraciju zato što vam je žao da je bacite. Razmislite dva puta prilikom pakovanja da li su vam određeni materijalni predmeti zaista potrebni, ukoliko nisu poklonite ih dragim osobama. Ukoliko se ne selimo često svi smo skloni gomilanju stvari koje nam nisu preko potrebne i koje nećemo koristiti u svakodnevnici. Ovo je pravo vreme za generalno spremanje!
Imenujte spakovane kutije
Označite spakovane kutije kako bi u novom prostoru znali gde vam se šta nalazi i mogli lakše i brže da se raspakujete. Posebno je važno označiti gde se nalazi koji deo kuhinjskog primora, pošto je to prvo što nam treba u novom prostoru. Na svakoj kutiji napišite markerom šta se nalazi unutra, imenujte ih i olakšajte sebi raspakivanje i organizaciju novog prostora.
Ovo je važna stavka na koju u žurbi obično zaboravimo!
Očistite novi prostor pre preseljenja
Kako bi sebi olakšali proces selidbe iskustva pokazuju da je dobro najpre srediti prostor u koji se selimo. Kada kažemo sređivanje mislimo na usisavanje, brisanje prozora, sanitarija i ormara tako da možemo odmah u čistom da raspakujemo svoje stvari i počnemo sa životom.
Ukoliko se kutije nagomilaju prostor može delovati konfuzno i nećete imati dovoljno mesta za glancanje podova, prozora i generalno ćete stvoriti još više prašine u prostoru!
Obavestite poslovne saradnike i prijatelje da ste u procesu selidbe
Selidbe stvaraju stres i nemir u nama koji ljudi oko nas mogu shvatiti pogrešno, pogotovo u poslovnom okruženju. Predlažemo vam da obavestite drage ljude da ste u procesu selidbe ali i kolege na poslu kako vašu nervozu ne bi shvatili lično i kako bi vam pomogli. Ne moraju da vam pomognu u fizičkom smislu ali mogu shvatiti zašto ne preuzimate dodatne obaveze na sebe ili izlazite nešto ranije sa posla. Otvoreni razgovori učiniće da se osećate bolje, pritom ćete imati podršku u svom okruženju tako da selidba prođe što pozitivnije.
Možete vi to!
NAJPOPULARNIJI Komentari