Mnogi izazovi sa kojima se susreću savremene žene zapravo jesu na globalnom nivou i nemaju veze sa profesijom i zvanjem koje imate. Dugo smo se borile za svoja prava i sada kada napokon možemo da napredujemo i razvijamo svoje biznise nema stajanja, a nema ni razloga za odustajanje kada nam je teško. Možete sve da postignete uz par jednostavnih saveta koji će vašu produktivnost podići na mnogo veći nivo i unaprediti karijeru.
U nastavku, delimo sa vama top 5 saveta koji će unaprediti vašu karijeru!
NE PROPUSTITE: 5 LEKCIJA KOJE TREBA DA NAUČE USPEŠNE ŽENE
Znajte da zaslužujete uspeh
Nemojte biti skromni na poslu i govoriti kada vas hvale da to nije ništa. Odajete utisak osobe sa niskim samopouzdanjem koja jednostavno nije svesna svojih vrednosti.
Kada gradite karijeru skromnost je mana. Ne kažemo da treba da hvalite sami sebe ali prihvatite uz osmeh pohvalu i pokažite da vam zaista znači i da uživate u ličnom razvoju ali i razvoju čitave kompanije.
Perfekcionizam vas iscrpljuje
Nikada ne možemo da dostignemo savršenstvo, čak i kada damo maksimum neko od nama nadređenih može biti nezadovoljan trenutnom situacijom u firmi i propustiti da vidi vaš trud. Zapravo, perfekcionizam nas iscrpljuje i može vas odvesti do anksioznosti i depresije.
Radije ulažite vreme u sebe, učite nove strane jezike ili pronađite novu nišu u kojoj možete napredovati kako bi vaša firma postigla još veći prosperitet.
Nemojte gubiti vreme obavljajući tuđe poslove
Znamo da ponekad želite da učinite uslugu mlađem kolegi i pomognete mu da završi sitnice vezane za svoj posao. Možda vam na prvi pogled deluje da za određenu aktivnost trošite samo nekoliko minuta i sa ovom vodiljom nastavljate da pomažete svima.
A onda se dogodi neprijatna situacija, propustite važan mejl, na primer, i vaš poslodavac se pita gde ste vi bili i zašto niste dovoljno ažurni. Niko vas ne hvali zato što pomažete drugima i poslodavcu to izgleda kao traćenje vremena. Budite usmereni na svoj uspeh i naglasite drugima koliko je važno da urade svoj deo posla, kako bi čitav lanac pravilno funkcionisao.
Ne plašite se da pokažete ranjivost
Ranjivost može stvoriti poverenje u firmi tako da stavite svima do znanja koliko vam je stalo do uspeha kompanije i pritom se povežete sa kolegama i prenesete ozbiljnu, radnu atmosferu na njih. Budite iskreni i kada vam nešto smeta, razgovarajte o tome. U redu je da izrazite svoje mišljenje i da ga glasno i jasno kažete, niko vam to neće zameriti. Iskreni odnosi mogu da poboljšaju radnu atmosferu. Kada rešite probleme koje imate, opet možete biti maksimalno fokusirani na svoj posao.
Kao i u životu tako i na poslu loše okolnosti ne treba trpati pod tepih već razgovarati o njima i reći svoje mišljenje kako bi napredovali i izgradili željenu karijeru.
Prihvatite nadređene
U većini slučajeva pritisak koji osećamo dodatno sebi nabijamo tako da postanemo dva puta nervozniji. Prihvatite ljude iznad vas i budite svesni da i njima, doslovno rečeno, neko drugi stoji nad glavom tako da vas ubrzavaju i stvaraju napetu radnu amotsferu.
Dakle, reč je o lancu moći koji je formiran davnih godina i niko nema ništa lično protiv nas. Nemojte dozvoliti da uvećavate u svojoj glavni napetost i netrpeljivost, zaboravite na igru moći kada izađete sa posla i uz osmeh nastavite svoj dan.
NE PROPUSTITE: PRIČE USPEŠNIH ŽENA KOJE ĆE VAS INSPIRISATI
Koje su vaše poslovne metode koje vas vode stepenicama uspeha? Odajte se, pomozite budućim preduzetnicama.
NAJPOPULARNIJI Komentari