Kada su važna dešavanja u sferu naših interesovanja i angažovanja u pitanju, septembar je uvek rezervisan za Weekend Media Festival, koji se tradicionalno organizuje u Rovinju! Pred nama je već 11. po redu, što znači da je ovaj događaj zakoračio u svoju drugu deceniju. To znači da nas i ove godine čekaju uzbudljive teme, paneli, ali i zagarantovana zabava!
U svakom slučaju, krenulo se sa ozbiljnim pripremama, a više detalja saznajte u nastavku.
Počele su pripreme za 11. Weekend Media Festival. Ove se godine najveći regionalni komunikacijski festival održava od 20. do 23. septembra, a svima dobro poznata lokacija, bivša fabrika duvana u Rovinju, biće u znaku urbanog Pariza i Berlina. Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala tako su Francuska i Nemačka, vodeće evropske privredne sile, ali i prestonice multikulturalnosti, umetnika, intelektualaca i inovatora.
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala istaknuo je: “Pariz i Berlin uspeli su iskoristiti svoje raznolikosti koje su ključni činilac njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend.“
Deo programa ovogodišnjeg Weekenda biće posvećen gostima iz Nemačke i Francuske, koji će zajedničkim učešćem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Evrope. Kroz predavanja i panele upoznaće nas s najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u propratnom programu provešćeće nas kroz savremeni Berlin i Pariz.
Izložbom i muzikom ćemo zaviriti u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsavremenijim izumima i saznati kako u Berlinu koegzistiraju pankeri i poslovnjaci, zarđali bicikli i luksuzni nemački automobili, cenjeni slikari i grafiteri – i svi se osećaju dobrodošlo!
„Berlin i Pariz su oduvek poznati kao gradovi slobode za ljude čija osobenost i način razmišljanja izlaze iz društveno definisanih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se da okupimo na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji podstiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati dosta toga naučiti jedni od drugih”, kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.
Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja i mogu se kupiti po izuzetno povoljnoj ceni od 1.200 kuna (162 eura). Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.
Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim žurkama. I ove godine nas očekuje raznovrstan glazbeni program i druženja do dugo u noć!
NAJPOPULARNIJI Komentari