To koliko su društvene mreže kao virtuelni svet postale naša gotovo primarna stvarnost, govori i činjenica da nam je već teško da se setimo kako je funkcionisao svet u kom nismo imali Facebook i Instagram profile. Biti aktivan na društvenim mrežama je do te mere postao ne samo imperativ, verć i model ponašanja po kojem se nešto zaista i nije dogodilo ako nije objavljeno na nekoj od pomenutih mreža, što je očigledan primer kako jedna komična opaska postaje sasvim istinita. Tako je i većini ljubavnih parova deljenje zajedničkih fotografija sa Facebook prijateljima i Instagram pratiocima postalo ne samo rutina, već i popularno rečeno potpuni "must have", kao da bez toga njihova ljubav ne postoji. Ali, pitanje koje se postavlja jeste - da li između ove njihove navike i toga da li su srećni treba staviti znak jednakosti.
U nastavku detaljnije o tome koliko su srećni parovi aktivni na društvenim mrežama.
NE PROPUSTITE: I dalje srećete bivšeg? Evo kako da ga prebolite u 3 koraka
Iako je praktično nemoguće u potpunosti se izuzeti iz svega onog što znači savremeni život, pa samim tim i svega onoga što internet zajednica podrazumeva, ipak se postavlja pitanje da li je deljenje baš svakog trenutka kada je ljubavna veza u pitanju - svaki zagrljaj, poljubac, zajednički obrok, i svi ostali #couplegoals momenti, ne samo suviše otkrivena intima, već i pomalo lažna slika, koja se kao takva šalje u virtuelni etar?
Ovom temom su se bavili mnogi psiholozi, i iako svakako nisu doneseni nikakvi egzaktni zaključci, ipak postoje određeni stavovi na temu koliko su srećni parovi aktivni na društvenim mrežama oko kojih se svi slažu.
1. Naime, smatra se da parovi koji nemaju dovoljnu emotivnu satisfakciju u svojoj vezi, odnosno od partnera, istu traže u virtuelnom svetu, a materijalizuju je kroz broj "like-ove" koje dobijaju od svojih pratilaca. Psiholozi to objašnjavaju na sledeći način: Ako drugi vide vašu vezu kao apsolutno fantastičnu i primer prave ljubavi, onda i vi počinjete da verujete u tu idealnu predstavu vašeg odnosa sa partnerom.
2. Zatim, s obzirom na to da se sreća često definiše kao sposobnost postojanja u sadašnjem trenutku, kada se to primeni na ljubavni odos sa partnerom, onda bi dvoje koji se vole trebalo da budu zaokupljeni jedno drugim i onim što čini njihov sadašnji trenutak koji provode zajedno. U tom smislu, da su zaista srećni ne bi se bavili time da svaki detalj svoje veze eksponiraju na Instagramu ili Facebooku.
Foto: elle.ua
3. Takođe, parovi koji su istinski srećni, kao i sigurni u ljubav svog partnera, ne moraju ništa da dokazuju drugima, niti da se trude da svoju ljubav upakuju u ideju o savršenoj vezi, jer njima ona već jeste savršena, takva kakva jeste, i u njoj istinski uživaju bez da im nedostaju svi ti silni "like-ovi."
4. I naposletku, u načelu se smatra da su ljudi koji nisu aktivni na društvenim mrežema srećniji, jer žive svoj život bez upoređivanja sa drugima, pa bi u tom smislu i oni parovi koji nisu prisutni na Instagramu i Facebooku takođe trebalo da budu zadovoljniji - preokupirani sobom i izvan konteksta u kom bi svoj odnos stalno poredili sa onim kako izgledaju "savršeni" profili drugih srećnih parova.
NE PROPUSTITE: Moćne novogodišnje odluke za sve singl dame
Kako se vaam čine ovi zaključci koji su doneseni u vezi sa pomenutom temom? Mi se slažemo, ali ipak uz dozu tolerancije, koja podrazumeva umereno postavljanje fotografija i deljenje sreće sa drugima.
Naslovna foto: fun2cell.net
NAJPOPULARNIJI Komentari