Foto: harpersbazaar.com
Selfie je postao toliko popularan da su na ovu temu počela da se rade razna istraživanja. I dok poznate ličnosti ne prestaju da pune profile društvenih mreža ovim fotografijama nauka kaže da, u odnosu na različite faktore koji navode ljude da ih prave, postoje tri vrste selfija. Saznajte koji su oni i proverite da li se i vaši nalaze u nekoj od te tri grupe.
NE PROPUSTITE: BLOGERKE su postale opsednute ovom SELFIE POZOM – da li ste je probale?
Komunikator
Ljudi koji postavljaju ovakav selfie žele da se povežu sa drugima i započnu dijalog.
Oni fotografijom pokušavaju da pošalju određenu poruku (kao Lady Gaga koja poziva na glasanje) i pokrenu na aktivaciju kao što to čini Leonardo DiCaprio čiji je Instagram profil posvećen očuvanju životne sredine.
NE PROPUSTITE: GARANTUJEMO da nećete moći da skinete pogled sa ovog SELFIJA Jennifer Lopez!
Autobiografski
Ovim seflijem se komunicira segment iz života autora fotke bilo da ste poznata blogerka ili astronaut NASA.
Samopromocija
Ovih selfija ima najviše, a proslavile su ga čuvene sestre Kardashians i Jenner.
Ovom fotografijom ljudi pokazuju ono što im je najvažnije bilo da su to šminka, silikoni, lepota ili nagrade, a kako je u istraživanju navedeno komentari slika imaju veliki udeo u selfie kompoziciji.
NE PROPUSTITE: 7 saveta kako da napravite SAVRŠEN SELFIE
Razmislite šta je to što poručuje vaš selfi pre sledeće objave fotografije.
NAJPOPULARNIJI Komentari